۱۴ مرداد، ۱۳۹۱

برنامه «روی خط» - همسریابی آنلاین - اشکان منفرد


روز چهارشنبه، یازدهم مرداد در برنامه «روی خط» بودم و در مورد موضوع برنامه که سایت‌های همسریابی آنلاین در ایران بود چند دقیقه‌ای گفتگو داشتم. 
در صحبت‌هایم، به غیرقانونی بودن این سایت‌‌ها و عدم صدور هرگونه مجوزی از سوی وزارت ارشاد برای فعالیت‌شان اشاره کردم. روشی که سایت‌ها در ارائه خدمات خودشون معرفی کردند رو مصداق ترویج چندهمسری در جامعه دونستم که در ادامه لایجه حمایت از خانواده است. به چند دسته‌گی و اختلاف نظر بین دولت و مدیران سایت‌ها اشاره کردم. گفتم که بخش کوچکی از دولت موافق فعالیت چنین سایت‌هایی هستند و بخش عمده مخالف آن. موافقان با استناد به استفتائات و روایات و فقه و شرع چنین فعالیت‌هایی رو درست میدونند و مخالفان، حضور چنین سایت‌هایی رو باعث فساد و فحشای بیشتر در جامعه میدونند. تفاوت بین سایت‌های همسریابی ایرانی و خارجی رو بر شمردم. گفتم که سایت‌های ایرانی هیچ ضمانت قانونی و قضایی در ارائه خدمات خودشون ندارند. در صورت پیش آمد هرگونه مشکلی حتی کاربران میتونند از نظر مراجع قضایی هم تحت تعقیب قرار بگیرند و متهم شوند و .. کلی حرف دیگه از اینور و آنور.. 

برنامه را از ویدیوی زیر میتوانید ببینید.



۲ نظر:

  1. keyfiat seda kheili bad bod va be sakhti ghabel fahm bod....

    پاسخحذف
  2. سلام دوست عزیز من محمد هستم ساکن قزوین میخاستم یه اطلاعاتی درباره زندگی تو ترکیه ازتون بگیرم واقعیتش اینه که اینجا به بن بست رسیدم خواهشا اگر ایمیل صفحه فیسبوک شماره تلفن یا هر چیز دیگه ای که بتونم با شما ارتباط پیدا کنم دارید به ادرس ایمیلم بفرستید خواهش میکنم اگر براتون مقدوره این کارو انجام بدید این ادرس ایمیل منه taitan911@yahoo.com لطفا اگر مقدوره بهم پاسخ بدید

    پاسخحذف